FAQ
- Wanneer krijg ik mijn goodiepakket?
Er wordt naar gestreefd uw goodies te verzenden binnen drie weken na het goedkeuren van de aanvraag.
- Ik heb meer dan 4 Continental banden aangeschaft, kan ik met meer dan 4 banden of meerdere facturen deelnemen aan deze actie?
Iedere persoon kan slechts één enkele keer geldig deelnemen aan de actie, namelijk met unieke persoonlijke gegevens. Bijkomende deelnames zullen niet opgenomen worden in de lijst met geldige deelnames. Eenzelfde deelnemer mag niet deelnemen met meerdere e-mailadressen en postadressen. Slechts één pakket wordt toegekend per identiek postadres .
- Ik heb Continental-banden gekocht in de actieperiode, maar niet bij één van de verkooppunten die op de website staan. Kan ik wel meedoen?
Ja, alle aankopen bij Continental verdelers in België of Luxemburg die niet enkel online banden verkopen tellen mee. De officiële verdelers zijn te vinden op onze dealer locator.
- Ik heb Continental banden gekocht maar niet binnen de actieperiode. Kan ik wel meedoen?
Nee, deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 1 juni 2019 tot en met 30 juni 2019. De actie is beperkt tot de eerste 1.000 deelnames.
- De actieperiode is verstreken, maar ik heb mijn pakket nog niet aangevraagd. Kan ik nog wel meedoen?
Ja, aanvragen voor het goodiepakket kunnen ingediend worden tot 14 juli 2019. Er wordt voor maximaal 1.000 deelnames een pakket opgestuurd.
- Ik wil wel deelnemen aan de actie, maar ik wil niet alle gegevens verstrekken zoals deze gevraagd worden op de website. Kan ik wel deelnemen?
Nee, de gegevens zoals gevraagd op deze website moeten volledig verstrekt worden om in aanmerking te komen voor deelname aan deze actie. Uw gegevens worden behandeld conform de privacywet in België en Luxemburg.
Contacteer de Helpdesk
Mocht u nog vragen hebben, stuur dan een e-mail naar: continental@consumercare.info of bel 078 481 707.